Tema: Re: Kokia bauda be draudimo
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-10-04 10:07:37
 Grazina ir pinigus, bet isminusuos 25proc.
Siaip vis viena pigiausia yra draustis metams ir nutraukti, kai nebereikia. Tokiu principu masina pardavimui draudziau. Per pora savaiciu, kol reikejo to draudimo, isnaudojau gal 9lt is metines ~220Lt sumos, tada nutraukiau, nepanaudota dali panaudosiu kitoms masinoms ar turtui drausti. Neatsiiemant pinigu, o naudojant kitoms draudimo imokoms 25proc neisminusuoja. Aisku, reikia tureti, ka drausti, kad panaudoti nepanaudotas imokas, bet gal galima ir kitam asmeniui perkelti, kuris pvz. turi draudziamu objektu?