Tema: Re: gal kas PC stumiat už 500?
Autorius: ramunas
Data: 2010-10-02 09:27:55
plia niekaip neinkertu kas tas yra baltas kompas ... nu esu lygtais
nezhalias sioje srityje, bet jau nuo PI laiku sklando tokie kliedesiai apie
ta "balta" kompa ... siaip dazniausiai isgirstama is tokiu, kurie irgi
kazkur nugirde toki pavadinima ir mini ji tik siaip, kad shustriau skambetu
tad man nesuprantanciam paaiskinkit pogalais kas yra tas mistinis "baltas"
kompas ? :)))