Tema: Re: Raudonas dyzelinas
Autorius: Ziogas
Data: 2010-10-01 22:34:49
> kas per velnias? kiek zmoniu tiek nuomoniu. nors naftininkai sake kad
> normalus tik spalva skirias. susiduret gal?

Skirtas sildymui, kitaip sakant vadinamasis ,,krosninis kuras''.
Ankstesniais laikais, tai siek tiek skyresi nuo iprastinio dyzelino, o dabar
tai is esmes tas pats normalus dyzelinas, tik kazkurie jo parametrai nera
normuojami, kurie konkreciai tiksliau, nezinau.
Klausi tikriausiai del tinkamumo naudoti masinose, tai mano atsakymas, butu,
kad nerekomenduojama. Nors yra tvirtinanciu, kad vazineja ir tipo viskas
gerai.