Tema: Re: Ot Pestysis
Autorius: Ignas
Data: 2010-10-01 10:59:18
kokia ble raudona, jau 6 sekundes kai jam zalia dege, o kai motopirdininkui
baige degt zalia dar daugiau laiko praejo... suprantu, kad jei butu ziurejes
i ta puse, gal butu atsokes (bet labai abejoju, nes ivykis buvo ne jo
trajektorijoj, o ji kliude rekosetaves moto ir kad to isvengt reiketu super
greicio ir reakcijos), bet del to kad neziurejo kas dedas jam uz nugaros jo
kaltes ivykyje tikrai nera... nors tu dar neatsakei kuo kaltas lengvosios
vairas... suprantu, ir man sunku butu atsakyt...