Tema: Re: Q.: Baudos LV
Autorius: zlc
Data: 2010-09-30 11:55:03
Kai tau panasiai nutiks, taip negalvosi :)
Pvz is gyvenimo :
Man buvo situacija +53 kmh, bet tai zirniu g. 1.30 val nakties, kur anksciau
zenklas 80, buvo 40, nes kelio remontas, o kelio remontas toks, kad buvo
uzklotas naujas asfaltas ir nuo kalniuko skubedamas spustelejau placioj
gatvej, visiskai tusciam kelyje ir stai jums ir prasom.
Kolega paskui bande moralizuot, kad tipo jau suauges, protingas zmogus ir
lakstau kaip piemuo. Kita diena leidziantis nuo akropolio ozo g. i
gel.vilko, zenklas 40, vaziavo 64, pyst pareigunai, nu tada as jau is jo
protingumo zvengiau. Visiem nutinka.