Tema: Re: Ford Focus 2003 1.8 tdci 74kw (hecbekas) +/-
Autorius: joe doe
Data: 2010-09-29 11:39:46
"Giedrius" <no@mail.com> wrote in message news:i7une7$l5c$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> ruosiuosi pirkt subj auto su 170K rida. Gal kas is cia esanciu turi savo nuomone apie focus'a ir gali pasidalinti? I ka reik
> atkreipt demesi perkant?

turiu jau virs 4 metu, 80K+ pravaziuota. kai pirkau buvo apie 200K. per ta laika taisyta buvo vaziuokle (keli guoliai ir traukiu
antgaliai), akseleratoriaus pedala keiciau, kuro siurblys buvo sugedes (sitas buvo brangiausia investicija
nuemimas/remontas/uzdejimas apie 600)

realiai kiek paskaitau foruma, tai ant focusu varo zmones ju neturintys ir prisiklause/prisiskaite pasakojimu. zmones kurie
vazineja - nieko blogo apie juos nesako. mano galva labai patikima biudzetine masina, geresnis pasirinkimas tiek uz astra, tiek uz
golfa.