Tema: Re: rock'n'roll baras kaune?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-09-28 20:58:36
Iš seniau B.O. pirmam aukšte dažniausia plius/minus teisinga muzika ir
publika, studentynas ir vienas kitas senbuvis. Antrojo aukšto veiklos
neseku, įspudis kad ten visokioe reivai, bet berods būna ir gitarinių
vakarų. Aš pirmo aukšto lankytojas.
Jam Pub roko koncertai vyksta, populiari vieta, bet man ji niekad nepatiko
savo gipskartonio rojaus interjeru.
Antipops Pub naujausias ir gan teisingas, trečiadieniais filmo peržiūra,
savaitgaliais koncertai, pokeriauja.
Dar Antri namai berods, buv. "Prie perėjos", bet ten kaniušnia, totaliai.
Sufliorkė (Suflerio būdelė) mažąjame teatre
Skliautas Rotušės a.
Dar Roko baras lyg ir kažkur persikelt žadėjo, tik nežinau, ar jau atsidarė,
kažkaip įsivaizduoju aplink rotušės aikštę.

Didžiausias alaus pasirinkimas žinoma BOškėj, Kozel, Krušovice, Tucher, etc.
etc. Toliau antipopse.