Tema: Re: Parking sensoriai - kokie/kur?
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2010-09-27 21:23:28
mano accorde tokie bevieliai. po beveik 4 metų usinimo galiu tik pagirti. po
pusmečio buvau sugadinęs davikliuką žiemos metu, pakeitė garantinis ir nuo
to laiko viskas ok. būna, kad cypia be reikalo per lietų/sniegą. Man labai
svarbu, kad nebūna nesuveikimo kai yra kliūtis.

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport

"retro"  wrote in message news:i7qitq$uu6$1@trimpas.omnitel.net...

Steel Mate.

pigių iš lemonų ir kitokių maksimų nepirk, bus gaidys.

taip pad bus prasti popieriai su jų itaisymu tavo opelyje.