Tema: Re: Q: Del Citroen XM
Autorius: Fatality
Data: 2010-09-27 15:12:59
Tai, o, bet, taciau gal galima truputi sukonkretinti ir atsakyti i mano
klausimus, pradedant nuo darbu kainos (kiek tai galetu kainuoti remontuojant
siuo atveju Jonavoje) ? Jei ten koki vamzdeli pasikeist, tai manau, kad
sugebesiu.
Ar galima be to skyscio uzvedinet varikli (ar nepakenks LHM`o siurbliui) ?
Ir t.t.