Tema: Re: Picasso "supimas"
Autorius: Feniksas
Data: 2010-09-27 16:41:37
tai jei nesimato skyscio is istores, tai nereiskia, kad jie geri
varyk ant stendo, kur testuoja butent amortikus, jei supa lygiame kelyje - amortikai neslopina. siulau dedantis naujus imt kiek galima standesnius, "sport" ir pan.
man buvo tas pats ant 3cio bmw, tai pakeitus galinius amortikus jokio liuliavimo neliko

tiesa, su priekiu atsakingesnis reikalas, sakyciau priekinius reikia keist kai grubiai stabdant duobetam kelyje mashina akivaizdziai sokineja per duobes ir nera jokio sukibimo