Tema: Re: vaziuojanti masina Vilniuje ir regione iki 500Lt.
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-09-22 18:20:01
O kiek planuoji atsisedes nuvaziuot? :) cia ka tik ieskojau pigios masinos,
tai vaziuojanciu pilna, bet atidziau apziurejus pasitaiko idomiu gyvybiskai
pavojingu niuansu, pvz vairo kryzme laikosi tik ant puses sarnyro ir rudziu
pastorejimo, masinos kampas (ratas) atrodo kad buvo nuo kitos su visais
amortizatoriais ir kitais tvirtinimais privirintas ne iki galo..
Daugiausiai tokiu pigienu  (iki 500Lt) buna neekonomiskos (10l prapila
mieste) su silpnu varikliu ir vaziuokle prie ribos kuri uzia kaukia..

Ta mazda kur siulo cia - is foto atrodo padori kaina, gyvai neziurejau, bet
ketinau, nes geresniu uz tokia kaina - mazai.. Tiesiog pas mane atsirado
biski pinigu ir paemiau uz 1k su biskiu fiat punto, kur priekaistu ner, net
ketinu TA praeit tik nuemes neestetinius rudzius nuo dugno..