Tema: Re: sava eskimo S3
Autorius: Interested
Data: 2010-09-21 18:31:05
Man jos patiko. 2metus naudojau. Vieną kartą tik neišvažiavau, kai ant ledo
buvo didelis sluosnis sumalto sniego ir sustojau, teko biskį pastumti, kad
pradėtų judėti. RWD.

Dabar dar vienos reikia. Markovich gal padėsi. Tiesa, dėkui už vasarines,
viskas gerai su jom, tik su standartiniu slėgiu (2,3 ir 2,7) man per
minkštos buvo, tai dabar daugiau laikau, kaip beveik pilnai pakrautai.

REQ: Sava Eskimo S3 205/60R16 92 H
1 vnt