Tema: Re: mondeo zyzelis ~2004m blogi/gėris
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-09-21 09:51:27
Jei variklis TDCI tai silpni purkstukai ir siurbliai glezni, viskas
priklauso kaip priziuretas, koks kuras piltas ir t.t.
Generatoriai irgi ju beda, kainuoja nemazai. Sesk ir pravaziuok, paziurek
kaip greiteja..
Ar ner pasaliniu garsu is sankabos ir(ar) pavaru dezes, ten smagraciai
megsta byreti, kainuoja - pasaka.