Tema: Re: Koks soft vaiku kompui stebeti
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2010-09-25 21:19:55
na jei tu nori duoti admino teises, tai kaip gali tikėtis, kad adminas kažko
negalės daryti? :)
tiems žaidimams nepakanka power user teisių? jei žaidimas nebandys directX
instaliuoti, tai pakaktų gal.

jei kalbama apie programas, kuriomis monitorina darbuotojus/meilužes, tai
ieškok internete pagal "keylogger" pavadinimą. Kai man reikėjo normaliai
veikė (ypač Vista/7) tik mokami produktai. apie 35EUR jau normalus.

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport

"cooleris"  wrote in message news:i7j21p$9on$1@trimpas.omnitel.net...

lt en ru
derinau viska
Bet jau nerealiai gavosi
Kad veiktu reikia userio
O tai kaip tam useriui game instalinti
darai admin ir tada gali laisvai atjungti
Nu ir nax normalios priemones nera
Realiai pasirodo reikia tik zinoti ka naudoja ir kur
Kaip tik sitas tiktu bet turetu teisia instalinti game pati