Tema: Re: 2000 Focus 1.8 66 kw zyzelis saltas sunkiai kuriasi?
Autorius: Renookas
Data: 2010-09-20 10:32:37
taigi pats pries tai atsakei i sita klausima: kad siltiems orams (vadinasi
kai silta) zvakiu nereikia. tai vadinasi kai variklis susyla tai jau savaime
kuriasi. Siaip nzn keip ten yra pas kazkuriuos pezo, bet sako jei zvakes
nusibaige tai net siltas prastai vaizuoja.. gal kas nors galite mane
apsviesti kas ten per sistemos tokios?

Ar tokiu nera ir cia mazdaug kaip suoliukas ant bagazines arklius prideda,
taip nusmigusios pakaitinimo zvakes per pedala neigiamai veikia?