Tema: Re: naujos vasarines padangos
Autorius: Romas
Data: 2010-09-18 09:17:03
pasirenkant padangas yra paprastas kriterijus
matai kad yra kainos suolis tarp pigiu ir brangesniu.
jei imant brangesnes , ju kaina sukasi apie 200 Lt .
Patikek , jei nevaziuoji extremo, tai jos visos vasara
panasiai naudojasi, panasios ju savybes.
bent mano masiniuko padangos vasarines atlaiko
2.5-3 sezono , o per metus isuku apie 40tkm.Nebenaudoju padangu , kai
protektorius  bet kurioje vietoje yra maziau 4mm
isbandyta ir GY, Dunlop, Uniroyal , ir neradau kazkokio skirtumo , kuris
yra "zveriskai" reiksmingas.

romas
Kaunas