Tema: Re: kompiuterio sekimo programa
Autorius: Vitas
Data: 2010-09-15 10:19:59
Jei nerimauji kas darosi su tavo kompu, tai tavęs nėra tai tiesiog neduok
niekam jo. Arba uždėk slaptažodžius. O jei užeina noras sektį kažką, tai
žinok čia jau sunkios ligos požymiai ir ne programėlių reikia ieškoti. Kitas
dalykas jei nori naudotis savo kompiuteriu nuotoliniu būdu, tada galiu
rekomenduoti ką nors iš VNC programų, pvz UltraVNC arba kad ir TiemViewer.
Atatinkamai susikonfigūravęs galėsi iš bet kur prisijungti prie savo kompo
desktop'o.