Tema: Re: Q:koki opel varikli rinktis?
Autorius: Velnias
Data: 2010-09-13 15:17:23
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content=text/html;charset=utf-8 http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.18939">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px" 
id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff 
name="Compose message area" CanvasTabStop="true">
<DIV><FONT size=2 face=Arial>del 2.2 DTI klysti - visi 2.0 DI, 2.0 DTI ir 2.2 
DTI yra analogiskos konstrukcijos Opelio varikliai, su paskirstymo grandine 
vietoje dirzo, kuri tarnauja ilgai ir daznai pergyvena pati varikli. 2.0 DTI 
sanaudos 5-8 ltr / 100 km. Pagrindines bedos sugenda siurblio elektronika (bet 
dabar jau pigiai taisosi), uzsikemsantis EGR ir sugendantys keli vakuuminiai 
davikliai po kapotu. Bet kadangi daug kas situs motorus jau zino, daliu is 
anglijos shrotuose pilna tai tokie smulkus gedimai daug problemu 
nesukelia.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" 
dir=ltr>
  <DIV>"Rokis" &lt;<A href="mailto:rokis@inbox.lt">rokis@inbox.lt</A>&gt; wrote 
  in message <A 
  href="news:i6l34h$52l$1@trimpas.omnitel.net">news:i6l34h$52l$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>tai 1.7 TD isuzu tik nivalyt, o daugiau viskas 
  ten su juo gerai 60kw kuro sanaudos iki 5 ltr. pats tas po vilniu 
  vazinet.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>minusas yra tas kad tepalu pas sita varikli yra 
  7.9 ltr.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>poto 2 litros ekotekai tai irgi normalus 
  varikliai, tik zodis eko ne ekonomishkas o ekologishkas. tai sanaudos didesnes 
  nei trauka, bet gyventi galima.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>po to yra 2.2 DTI jie kiek zinau &lt;bet galiu 
  klyst&gt; skolinti is reno, apart siurbliu stypimo viskas ok. ten grandine ir 
  tt.. nusipirkus nesuki sau galvos keiti tepus ir vaziuoji toliau.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial>visus teko ciupinet jodinet 
  explotuot.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
  <BLOCKQUOTE 
  style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" 
  dir=ltr>
    <DIV>"savas" &lt;<A 
    title="mailto:eta@eta.lt&#10;CTRL + Click to follow link" 
    href="mailto:eta@eta.lt">eta@eta.lt</A>&gt; wrote in message <A 
    href="news:i6l0iq$vmh$1@trimpas.omnitel.net">news:i6l0iq$vmh$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>sveiki,</FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>labai prasau pasidalinti&nbsp;ziniomis apie 
    opelio D motorus&nbsp;(kalba eina apie vectra b dyzelinius variklius, 
    1996-2000m).</FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>pasidomejau kad ju buna ir vokisku ir ISUZU 
    gamybos, buna 1.7 isuzu, taip pat 1.7 opelio variklis,</FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>taip pat ir 2.0 yra du skirtingi varikliai. 
    keliuose forumuose paskaiciau kad ISUZU atseit didelis blogis, 
o</FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>kodel blogis argumentu neraso. taigi, zinantys 
    ar isbande savo kailiu, prasau bruksteleti keleta zodziu, +/-, kuro 
    sanaudos.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT size=2 face=Arial>aciu 
labai.</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>