Tema: Re: tautos nuomone apie tojotas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-09-09 13:47:08
Lygia tokį pirkau Solorinoje, IMHO l gera mašina, rekomenduoju. Bet
siūlyčiau pirkti ne iš skelbimų bet iš dilerių, aš tokią 2009 metų su 30000
rida paėmiau už 52000lt ir dar garantija 2 metai. Nepirk lietuvio važinėtos,
bus nupeckiota ir nukramtyta. Ėmiau vokiečio, tai praktiškai nauja mašina.
Labai patogus įlipimas, važiuoja tyliai, kuras po miestą 7litrai (pas mane
mechanika).