Tema: Re: Renault Vel Satis
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-09-09 07:33:34
Velniai zino kaip su 2,2 mataru, bet su savo per 1,5 metu kol kas jokiu
byrejimu nepastebeta. Sutvarkiau kas priklause po pirkimo ir ne taip senai
reikejo turba tvarkyt, nes geometrijos reguliavimas uzstriges buvo. Ir nuo
pirkimo lempu aukscio reguliavimas neveikiot, vis tingiu lyst prie priekinio
daviklio paziuret kas ten daros. Bet kuriuo atveju ivertinus uz kiek pirkau
jios kaina man net iki dabar esanciu rinkos kainu nedakilo