Tema: Re: savo auto darbo reikalams- kiek prasyti pinigu
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-09-08 21:08:54
O tu isivaizduok per menesi i rankas uzdirbi 4000-5000 lt tau dar butu idomu
kiek tau darbadavys moka uz auto?
 Darbdaviui idomus tavo rezultatai, bet tavo auto jam dzin, jis tau moka uz
rezultatus o ne uz auto. Jis atsizvelges i tavo rezultatus greiciau tau duos
asistenta nei auto. Va kada tai suprasi galbut praeisi atrankas i tokias
darbo vietas :)