Tema: Re: restauruotos padangos
Autorius: EdgaBMW
Data: 2010-09-08 15:55:23
visiskai su situo nesutinku. Nusipirksi devetas, n metu senumo, kietas kaip kaulas ir slidinesi visa ziema kaip karve ant ledo. Jei jau nera pinigu ant nauju, tada tik restauruotas.
Pats kazkada buvau ant E39 R16 uzsidejes, atseit vokietijoj restauruotos, 2metai garantija, buvau labai patenkintas. Nei uze per daug, pakankamai gerai dirbo ant ivairaus sniego, ir kainavo komplektas berods 400-500lt