Tema: Re: del vairo laisvumo.
Autorius: ramunas
Data: 2010-09-08 10:58:42
na tikrai neperdedu :) pats atsisedau tai normaliai nepavaziavau. vingiavau
per kelia :) sukineti vaira gali 5cm i viena ir i kita puse o vasina tiesiai
vaziuoja. tik po tu 5cm jauciasi, kad pasunkeja vairas ir pradeda suktis
ratai. vaziuojant per duobes tai patys ratai nesisukineja. nereikia
taballuoti viso vairo. tik pats sukimo procesas uzdelstas buna :) daugiau
jokiu neigiamu simptomu :/