Tema: Re: mazos masinos iki 800Lt vilniuje
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2010-09-08 07:02:59
as buvau paemes passata už 500lt dar 500lt ikisau kad praeitu masina TA savo
chodu,
buvo normalus akumas ir normalios padangos, metams ir TA ju pilnai pakako.
Aisku pirkau per pazystamus draugus.
Tu gal labiau pasireklamuok tarp draugu kad tau reikia pigios masinos žinok
atsiras kas nores atsikratyti masinos.