Tema: Re: Q: Akumuliatoriai: Exide Vs. Bosch
Autorius: Ablasiejus
Data: 2010-09-03 12:35:57
kiek esu girdejes, jei nemaisau, exide daba pas mus tipo visi lenkiski. Ir
esu girdejes, kad exide - va, tipo shudas.
Pas mane vienam karuti, Exide super duper +50%, tai jau treti metai pas
mane, o dar bbnz kiek pries tai, veikia ok. O is bendradarbiu va girdziu,
prie -25 tipo akumas uzsalo per nai pirktas, etc, bbd. Regis kazkokie
stebuklai vyksta.
Autoriaus vietoje, tas 100Ah akumas, koks deta apie 330eina. Rimtesnis, arti
500jau. Turint siek tiek pazinciu srote, lupciau orginalu BMW is sroto,
tarkim  nesenesni nei 2008m.