Tema: Re: Pirksiu Cruise Control rankenele/perjungeja
Autorius: minde
Data: 2010-09-01 22:09:49
siuo atveju ne px, bo pas zyzelius (gazas elektrinis) ideda rankenele, knopke prie stabdziu pedalo ir vualia, veik autopilotas.
o cia as ytariu kad gazas toks pats elektrinis, tik kad zmogelis pamate trosa, tai ir rekia kad trosinis, o realiai trosas tampo ta pati potenciometra, ar koki ten velnia... isvada- pilotas turi veikt!(galiu dar tekt su kompu pamakliuot biskiuka)