Tema: Re: Skardos lopymas..
Autorius: Evaldas
Data: 2009-03-31 22:18:03
Vietoj shito onanizmo vaziuok pas kebulistus, skardos lapa uzvirins ir tada
galesi zaisti su spakliaviamis dazymais jei jau taip norisi paciam. O as
asmeniskai nieko nedaryciau, jei jau kiauros skyles tai lopymas padeda kaip
siltas kompresas numireliui.
Nors buvo laikas kai buvau jaunas ir pats pisausi su skyleta Ascona. Dabar
to tikrai nekartociau.