Tema: Re: Slides ar kablys
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-03-31 18:09:56
Nera vienareikshmishko atsakymo.

Ant ragu saugiau - sunkiau bus greitai pavogti. Taciau sunkiau
uzdeti/nuimti. Kuro sanaudos. Vabzdziais aplips.
Ant kablio - lengviau uzdeti. Sunkiau patekti i bagazine uzdejus dviracius.
Jei lis  - purvas ant dviraciu. Dar trukumas - dviraciai uzdengs mashinos
numeri ir stop, posukio zibintus.
Uz tai jau bauda galima gauti. Aishku buna spec papildomi stop/posukio
zibintai tokiems atvejams. Kartu ir numeriui vieta. Bet tai vel papildomas
pirkinys ir tvirtinasi ant dviraciu jis gumom ;-) "Vejas" gali nupusti
(pavogti)...

Sauliusv