Tema: Re: Koki auto rinktis?...
Autorius: Regnum
Data: 2010-08-31 10:11:59
vat as tai niekaip nesuprantu, kodel kai tik buna paliesta tema kaip
atstovai "santykiauja" su klientais, nuolat pastebiu, kad hondos ir citrinu
kontora Vilniuje nuolat pashpilkiuojama. Tuoj bus 5 metai mano bendravimo su
ta kontora patirties ir man ten dirbantys palieka normaliai padoriu ir
geranorisku zmoniu ispudi, nors yra buve ir sakyciau komplikuotu situaciju
(pvz. keite peciuka, o kai atsiemiau masina 3cia diena pastebejau, kad
priekiniam stikle nuo apatinio kampo atsirado besipleciantis iskilimas. As
tebesu 100proc isitikines kad kaltas servisas, nes ten visa panele reikia
nuimt keiciant peciu ir stiklas pasidaro plikas, bet pavyko tik suderet
pakeist stikla 50/50 pasidalinant islaidas).
Gal visdelto nuo pacio vartotojo asmeniniu savybiu nemazai priklauso
poziuris i tuos santykius?