Tema: Re: Medicinine patikra
Autorius: Kiaule voras
Data: 2010-08-30 10:51:43
Esu is tu kurie slieku neiesko kur ju nera :) na bent jau kol galvoju kad
nera. Siaip kai jauciuosi nekaip tik tada ir einu. O paciam tai pritariu,
reiktu profilaktiskai ir paciam "technikini" praeit :)
OK. Tai dabar kiek suprantu kas du metus reiks eit pas daktarus... Viskas
kaip ir aisku. Pasitikrint privaloma, veziotis - ne.