Tema: Re: Auto pirkimas kito zmogaus vardu
Autorius: bomanz
Data: 2010-08-29 18:57:19
Aur wrote:
> tai ok. o kaip tada geriausiai man ja nupirkt is pardavejo?

Buvo geras pasiūlymas- perki savo vardu, bet neregistruoji. Tada padovanoji
mašiną ir kartu važiuojat registruoti. Ten pasako, kad mašina vogta ir ją atima :(

Dėl mokesčių- jei parduosi už tą pačią ar mažesnę kainą tada mokesčių mokėti
nereikės. Gyventojų pajamų mokesčio įstatymas 19 str. Tačiau jei žiūrėti
formaliai, tai deklaraciją apie lygų nuliui pelną į mokesčių inspekciją nunešti
reikės. 25 straipsnio 5 dalis.

Beje, pagal 17 straipsnio 24 dalį pajamų mokesčio mokėti nereikia jei savininkas
automobilį užregistravo seniau nei prieš 3 metus. Bet formaliai deklaraciją į
VMI vis tiek reikia nunešti.