Tema: Re: Q: Auto pirkimo procedura
Autorius: Unknown
Data: 2010-08-29 10:51:05
"> jei jau taip baisu, pinigus paduosi kai atliksit procedura Regitroj."

man nebaisu :-)  klausimas buvo - kokia tvarka viskas vyksta.
Dekui uz info

Kazka raso ir Regitros puslapy ( taip pat ir Pirkimo-Pardavimo forma )

http://regitra.lt/default/lt/transporto_priemoniu_registravimas/perku_parduodu_dovanoju/isigijus_registruota_lietuvoje_

http://regitra.lt/uploads/documents/dokumentai/pp_sutartis.pdf