Tema: Re: Prasymas
Autorius: Rokis
Data: 2010-08-27 14:07:08
ai varzybos sudaro 29 savaitgaliai per metus + trefkes ten jau paprastom
dienom.
tai cia pradedant LARC'o raliais, B lyga, SASK'o super sprintai, ir kacergoj
daugmaz zymesni renginukai kaip si sekm. Mocu ziedines lenktynes.

taipogi isvaziavimas in uzsieni i kokius WRC etapus tai jau kaip saka
daugedienes, ai kurzems ralis ryt LV, po to spali Sareemos, ir tt :)
jai turi tiek lesu tai welcome i musu ralio bureli :)