Tema: Re: 1 dviratininkas VS 7 automegejai 1:0
Autorius: KEdas
Data: 2010-08-25 12:30:10
On 2010.08.25 08:37, HDi wrote:
> girtas diedas, kuris turi kiseneje puska, ir zinodamas tai jauciasi
> axujenas, ir vietoj to, kad mintu dvyrka kaip mynes sustoja pasikoliot su
> mintim,kad va dabar as pagaliau pasireiksiu ir pasirodysiu jog turiu puska

Štai išsamesnis aprašymas:
http://www.lzinios.lt/lt/2010-08-25/kriminalines_parastes/nesusivaldes_politikas_ikalintas.html

Per siauras kelias.

Remiantis likusių gyvų incidento dalyvių parodymais, jų "Mazda"
neprasilenkė su A.Visocko dviračiu todėl, kad šis tuo metu, sustojęs
beveik vidury siauro kaimo keliuko, kalbėjosi telefonu. Tąkart dabar jau
žuvusio Mindaugo Paulausko automobiliu "Mazda" važiavo keturi žmonės.
Kadangi savininkas buvo išgėręs (bendrakeleivių teigimu - sidro), prie
vairo sėdėjo blaivus jo kaimynas. Šio M.Paulauskas buvo paprašęs nuvežti
į Pravieniškes - kompanija pritrūko alkoholio.

"Žinote, savaitgalis", - taip į LŽ klausimą, ar buvo kokia nors proga
švęsti, atsakė vienas pašuliškis - žuvusiojo bendraamžis. Anot
liudytojų, išlipęs aiškintis dėl sukeltos avarinės situacijos,
M.Paulauskas stvėrė važiuojamoje kelio dalyje stovintį A.Visocko dviratį
ir nusviedė šį į pievą. Tada A.Visockas ir išsitraukė ginklą.

Priešinosi ir policijai

Kilus triukšmui, atbėgo ir keli prie parduotuvės buvę važiavusiųjų
"Mazda" draugai. Tokiomis aplinkybėmis ginklu mosikuojantis A.Visockas
atsidūrė vienas prieš septynis. Vienas iš prisidėjusiųjų vėliau
pasakojo, kad A.Visockui paleidus perspėjamąjį šūvį M.Paulauskas ėmė
trauktis nuo jo atatupstas rėkdamas: "Baik! Nejuokauk!" Tačiau netrukus
pasigirdo antrasis šūvis ir M.Paulauskas, kuriam buvo pataikyta į kaklą,
krito aukštielninkas. Minėtas liudytojas teigė norėjęs prieiti prie
sukniubusiojo ir pažiūrėti, ar šis gyvas, bet A.Visockas neleidęs. "Bėk
iš čia, nes nušausiu ir tave!" - šaukė jis, nenuleisdamas ginklo.

Atvykus netoliese buvusiems pareigūnams, A.Visockas tebebuvo atstatęs
ginklą nušautojo draugų, kurie būriavosi netoliese, pusėn. Teigiama, jog
policininkams teko jį įkalbinėti, kad padėtų pistoletą. Išsikvietus
pastiprinimą, į policiją buvo nuvežtas ir šaulys, ir šeši žuvusiojo
draugai. Pastarieji - asmenybei nustatyti, o du iš jų (buvę M.Paulausko
bendrakeleiviai) - ir išblaivinimui. Jiems nustatytas lengvas girtumo
laipsnis. Visi šeši turi draugo nužudymo byloje liudytojų statusą.

A.Visockui, kuris įsitikinęs savo teisumu ("Mane puolė - aš gyniausi"),
pareikštas įtarimas dėl tyčinio nužudymo. Anot jį suimti vienam mėnesiui
prašiusio prokuroro, reikia laiko, kad būtų galima susidėlioti visus
akcentus, ar tai buvo būtinoji gintis, ar tyčinis nužudymas.

Išgėręs nesivaldydavo?

A.Visocko nenaudai byloja tą vakarą jam nustatytas lengvas girtumas -
1,16 promilės alkoholio. Anot įtariamojo žmonos, alkoholio beveik
nevartojantį vyrą tądien alumi pavaišino vienas tėvų namo remontą
atlikti padėjęs vietinis meistras, pas kurį vyras užsuko pakeliui į
Pašulius. Incidento metu nušautas M.Paulauskas buvo tris kartus teistas.
Pagal taikytus Baudžiamojo kodekso straipsnius ("Nesunkus sveikatos
sutrikdymas", "Viešosios tvarkos pažeidimas") jis buvo "peštukas".

"Pijokėlis" - visi mūsų kaimo ateiviai tokie", - taip velionį LŽ
apibūdino vietos gyventoja, turėdama galvoje kaimynus, atsikėlusius į
Pašulius iš kitur. M.Paulauskas buvo deklaravęs gyvenamąją vietą Kauno
rajone, Neveronyse. Anot pašnekovės, žuvusiojo agresiją išgėrus buvo
tekę patirti ir jos kaimynei, saugojusiai savo sūnų nuo neigiamos
M.Paulausko įtakos ir nenorėjusiai jo įsileisti į savo kiemą.