Tema: Re: navigacija saliarkos skaiciavimui- situacija:(
Autorius: svyt
Data: 2010-08-25 18:49:49
laseline ant abratkes deda kiek zinau, ir nieko komp[as nerodo, tik vos
didesnes kuro sanaudas, perdiena taip gali nuleist 100 litru, o savininkas
isitikines kad nupilt neimanoma, nt nesulos. girdejau taip lietuvaiciai
krizes metu portugalus trumpino, alga anie mokejo krizine, bet savo
musiskiai atsiieme, ir ne zodzio pretenziju.

--
vyt/ /