Tema: Re: hidrokompensatoriai
Autorius: bomanz
Data: 2010-08-19 20:15:01
Dainiushas wrote:
> tepalo slėgį pasimatuok

Geriau nematuosiu. Jei bus mažas pradėsiu galvoti gal indėklus pasikeisti, bet
tam variklį ardyti reikia. Tada dar vožtuvus pritrinti galima, žiedus už tą patį
pasikeisti, vožtuvų gumelės pigios... Gal aš geriau prie veikiančio variklio
nelįsiu. O jei dar nutiks kaip Visodos servise- vienoje pusėje sparną tvarkė, o
kitoje posūkio žibintas spalvą pakeitė. Ir laidai saugiklių dėžutėje susimaišė.