Tema: Re: Radardetktorius
Autorius: kastisv
Data: 2010-08-15 23:55:09
taip. mano kazkada turetame coupe whistleris irgi gaude berkuta. ir ne karta
gelbejo butent nuo is priesais atvaziujanciu, nes pranesdavo gerokai ankciau
nei as juos pamatydavau.  bet tavo patarimas is esmes yra geriau :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5368 (20100815) __________

http://www.eset.com