Tema: Re: Day Lights
Autorius: svyt
Data: 2010-08-25 18:49:50
domejaus pries metus, man cia paaiskino, kad halogenines lemputes turi darbo
metu ikaist iki tam tikros temperaturos, jei ji per maza (man bandymu metu
iskart pabalo stiklas) kazkas ten darosi negero, ir jos perdega, sako per
didele itampa tiek neitakoja lempuciu darbo laiko kaip per trumpa, beto del
puses itampos lemputes svies raudonai. zodziu man pasake rimtas zmogus
rimtai ir as patikejau, jau senai mastau variantus kist i lempas vietoj
gabaritiniu kokius 30w halogenus ir panasiai, bet kadangi labai jau daug
terliones, o masinas daznai keiciu paskutiniu metu tai neuzsiimu. Mano toks
noras buvo nes norejau kist 100w lemputes, kurias gali jungt tik kai
vaziuoji, kitaip jos perkaista, degina veidrodi... bet laikai pasikeite,
paskutniu metu nerandu kur apskritai ilgasias jungt, o jau apie pastiprintas
isvis snekos ner, norai liko vis prisiminus kai pries 20 metu naktimis
tusciom gatvem varinedavau po rusija gerinau apsviertimo sistema zigulyje ir
mastau kad vdrug prireiks, gal ir dabar pasiruost netiketom isvykom... dabar
turbut kai vel pirksiu bmw ilgasias pasidarysiu zenonines ir tiek ziniu, jei
bus geru minciu su diodais, tikrai irgi isirengsiu, jei ta padarys zenonas
ir nebrangiai, patsa knistis prie masinos nebeturiu laiko ir noro. (o konfos
geras relaksas, tai poilsis o ne sugadintas laikas mano supratimu)

--
vyt/ /