Tema: Re: Kas yra pirkes mašiną per mobile.de?
Autorius: Monas
Data: 2010-08-12 17:32:59
Visada yra keli variantai:
a) pasiseka
b) nepasiseka
c) labai nepasiseka

Pirk kaip nori ir kur nori, o tos taisykles vistiek galioja ;)
Kas del mobile.de tai ten verta pirkt tada, kai Lt nieko tinkamo nerandi, o
ten stovi butent tai ko reikia.

Pvz draugelis uzsinorejo Civic Coupe. Tik tokio ir daugiau nieko. Na ir
paziurejes i mobile.de pamate, kad ten perkant gausis 150E brangiau nei Lt,
bet bus vieno seimininko auto su ilenkom durelem. Tai ar yra sansu smarkiai
feilint tokioje situacijoje? Ketvirtadieni pasiskambino Vytui, taip sutapo
kad traliukas ieskojo vienos masinos. Tai sekmadieni pasieeme auto ir
vaziavo namo gert :) Duris patiesino meninis lyginimas man atrodo uz nelabai
brangiai ir visa istorija.

Pvz2: pamaciau safrana gabusi per snapa, stovejo skelbimuose puse metu, is
pradziu 900e, po to mazyn mazyn ir galu gale ziuriu 500e last price. Nu tai
primeciau kiek kas kainuoja ir supratau kad Lt nelabai paimsi toki daikta su
tokia rida ir tokio stovio. Nu ir parsiveziau. Nu ir neiziurejau kad stogas
krusos gaves :D Nu bet tarnauja, ~40kkm prasukta be didesniu investiciju.
Bet feilint ant tokios auto galima greit, butu uzteke kad vaziuokle butu
pavargusi ir kaip sako peee.da :)

Taigi loterija visada yra loterija. Bet kai gerai pagalvoji net i valgykla
pavalgyt nuejes rizikuoji ;)