Tema: Re: masina nusigaut is tasko a i taska b :) ekonomiska piguva? ka rekomenduosit?
Autorius: Monas
Data: 2010-08-11 10:09:23
Jami koki krepsiuka uz nesmarkiai brangiai, pasiremontuoji einamas bedas ir
vaziuoji. Ledynio uz brangiai nepirkciau, nes is to ledynio greitai gali
pasidaryt ne ledynis, o kaina jau bus sumoketa.
O kokia marke ir koks modelis yra skonio reikalas :) Man pvz ir tokio gal
uztektu jei max taupant biudzeta:
http://www.autogidas.lt/skelbimai/renault-19-sedanas-1994-0119350402.html

O jei nelabai taupant biudzeta ir norint koki golfa pasert fakais tai gal ir
i toki ziureciau:
http://www.autogidas.lt/skelbimai/renault-19-16v-hecbekas-1993-0119390709.html

Iki 7k biudzeto iseina ir ratai normalus, ir duju iranga su tiesioginiu
ipurskimu ir kapitalinis visai masinai :D

Bet cia kas kaip skaiciuoja. Yra tautieciu, kurie perka krepsa ir vaziuoja
kol jis visai nenumirsta be jokiu investiciju. Tai gal ir gudrus sprendimas,
tik kad nei saugumo nei asmenines laimes turbut tai neprideda.