Tema: Re: bluetooth auto "ausines"?
Autorius: Artūras Šlajus
Data: 2010-08-10 23:30:55
On 08/10/2010 10:36 PM, ukw wrote:
> jei ash tiksliai supratau, apie ka shneki, tai yra teke ciupineti pora
> egzemplioriu.
> gal visdeltobukwaliaitaciau bet nusipirk koki maga :)

Magą aš turiu, bet dėl visokių ten tais vėjų ypatumų, kai išnešą ir
stiklus ir magę, palikinėt (net ir be snukio) nenoriu, stalčiaus jai
nėr, gaminti custom biški sudėtinga dėl fizinių charakteristikų, o
nešiotis - užknisa.

> ir imesk koki linka, noriu pamatyt ka ten nuziurejai.

Kažkas panašaus.
http://www.google.com/products/catalog?hl=en&q=bluetooth+car+headset&cid=12306825005999869810#

Na esmė - maža dežutė kažkur mago vietoje, kuri susiriša su telefonu ir
perduoda garsą gaunamą per Bluetooth į auto garsiakalbius.