Tema: Re: Patarkit kas vadeliojat MB E300 W210
Autorius: toot
Data: 2010-08-10 22:15:50
nesakau nieko apie paskutinius mersus, cia uzbegai mintimi kazkur.
tikiu - tu tikrai mersus geriau pazysti, uzteks trolint.

Jei rimtai - kazkur vis mintis kirba apie koki jauna oldtimeri kuris butu
alternatyva greit nuvertejanciom naujienoms - sixeris nelabai patiko, bet
silpna ziurejau.
 kazi kaip w123 + restauravimas draugautu su kasdiene eksploatacija ? siap
atsisedus visai padoriai atrodo.