Tema: Re: Zirniu g. ACARGIAI
Autorius: -o-o-
Data: 2010-08-10 14:15:03
+/-3km??? Asmeniskai pats esu mates, (jau buvo sustabde, tik nezinojau uz
ka, nes greicio nevirsijau) ir vel matavo kitai masinai, ir, antrajam
policininkui, esanciam per 0.5m nuo feno kazkas paskambino, tai tuo metu,
matau atvaziuoja auto nu kokia 80-90 (jau perspetas), pries skambuti
panasiai ir rode, skambant rageliui jau tai 45-56, tai 137-158 :))))
Juokiausi ilgai, policajai irgi kraipe galvas kas do briedas, nu vienzo
atsisveikinom graziuoju ;) Ir cia ne bairis. Del Berkuto - dekui, nezinojau