Tema: Re: lapotopas is usa
Autorius: cialestino
Data: 2010-08-10 10:40:37
Pries pora metu pats ten buvau, pirkau laptopa, po siai dienai veikia viskas
kaip turi but, tik grizus ant lietuviskos zemes reikejo rozetes adapteri
isigyt musiski. Kainos tikrai tada dziugino, 2x arba vos ne 3x pigiau visa
technika... Griztant namo nesikabino niekas, kad isivezu prekiu kazkokiu :)