Tema: Re: Tai vertas Peugeotas 406 demesio ar ne?
Autorius: HDi
Data: 2010-08-10 10:40:13
http://www.peugeot-klubas.lt/forum/index.php?s=5699583bc19388406b1ac676fd436aef&act=SF&f=27

as pats uzinu 406 HDi 80kW plius da pacipavau, jau 3ti metai pravaziavau
 >100kkm galiu pasakyti, kad vaziuoklei pakeiciau 1 sarnyra 1a stabilizatoriu
prieky, gale stabilizatoriu traukutes na ir kaladeles visas beabejo. o
vaziuoju patikek nuolat sportinis rezimas zvejybos ir bekeles ir
t.t.pravazumas mane paty stebina. vaziuoju tikraja to zodzio prasme.o kas
sneka kad pakaba xujova gali myzt i veida nes tas kas sneka vazineja su
golfu ir varvina seile nes fotelis,klima ir navarotai ne kiekvienoj masinoj
ideta uz tokia kaina ypac kai snd jie labai atpige. masina be galo
konfortabili ir ekonomiska. keisk tepalus nepilk kuro is backu nepilk zibalo
nes sitas automobilis turi labai jautria kuro sistema (pasimokiau su
kaniukais jau bet pac kaltas) ir vaziuosi ir kaifuosi ir padekosi. tik kai
imsi rekomenduociau imti 99-01 kur nera FAP filtro, nes tas bugovnas
reikalas, bet ir ji isoperuoja uz 300LT veikejas tox spakenas panevezy kur
visa lt vaziuoja bu ans tipo asas ant to. plius cinkuotas kebulas ir mums
ziemos px. ir kai pirksi ziurek kad siurblys butu ne kox siemensas ar da
kokia xuinia ziurek kad butu boschas! ir neapsigauk nes buna oboliu kurie
nusiperka 66kW vietoj 80.

rekomenduoju nuosirdziai. tik ziurek kad nebutu nupista kokia kai pirksi.