Tema: Re: servisas/garaziukas vaziuokles/smulkiam variklio remontui ir dirbantys po 17/18 val.
Autorius: razumas
Data: 2010-08-10 10:04:21
turiu klausima,

tu man keitei voyageriui itempejo guoly.. aisku "auksciausia pavara",
pasake, kad cia sudas, niekas taip nedaro, mes pakeitem, nes itempejo ne tik
guolis, bet ir sprandzina pavargsta. tai dabar kazkas cypsi po kapotu pakol
saltas motoras.
tai klausimas: ar gali po 20kkm vel cypseti tas pats itempejo guolis? ir dar
klausimas: kaip tu ten blyn priejai jy pakeisti, nes man jau ranka sunkai
telpa. Ka ten nusiardyti?

--
razumas