Tema: Re: Vaziuokles remontas Kaune (su patikros stendu)
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-08-06 11:25:58
oij blet. Čia man atrodo tie, kur kažkada keitė silkei priekinį guolį,
bekeisdami supiso šarnyrą, apdaužė naują lietnyką, guolį užpresavo kažkaip
kreivai, nedaveržė dar kiek reikia - tai gerai, kad po poros mėnesių
aBsižiūrėjau, kad jau kliba ten viskas, o tai bbž kuo gali toks bajeris
pasibaigt....