Tema: Re: Automobilis lizingu ...marza?
Autorius: niuzas
Data: 2010-08-06 08:41:44
jo cia del 1.4 marzos kazkas ne to pasakyta, dar idomumo delei paskambinau i
siauliu banka, tai ten sako bendros palukanos minimum 7 procentai
automobilio lizingavimui, o marza minimum 4,5 procento, kazkas tokio.
man atrodo minimalia marza 1.4 buvo galima isspausti  busto paskoloms 2006
metais imant paskola 40 -ciai metu :)