Tema: Re: Ar verta imt?
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-08-04 12:11:22
Turejau 3pezus dyzelius, 205 su 1.8D pirktas su 256kkm rida ir masina 
(variklis buvo ledas, pagal ja speju ir kitu rida dabar); 405 1.8 TD - 
suvazinejau iki 350kkm - variklis liuks, gerai trauke, gerai parpe garsiai 
irdar gerai dumino pamynkius gazo pedala - dumu uzsklanda, kitas 405 1.8 TD 
taip gerai netrauke, bet variklis dirbo tyliai, dumu uzsklando jau neidavo 
padaryt.
Visi visados kures puikiai prie visokiu temperaturu, isskyrus tada, kai 
abiejuose 405 1.8TD buvo problemu su kuro padavimu - trauke ora, tai per 
siurblyje esancia gazo asele, tai per slangas einancias i kuro pakaitinima, 
tai per biodyzelino sugrauzta siurblio tarpine.  Dar abu 405 buvo su 
trukusiom galvom - vienam uzdeta srotine, kitam suvirinta - po remonto - 
suvaziuota po ~80 kkm ir isleista i marcias.
Su visais siais pezais vazinet buvo brangu del dazno remonto.

"Vytook's" <no-spam-vytautas59@inbox.lt> wrote in message 
news:i3b9vi$38r$1@trimpas.omnitel.net...
>O 255k kilometru tokiam varikliui tai daug?
>
>> La,
>>   Kiek zinau p406 - nusisekes variantas.  Variklis 2.1TD - ejo i 605, o 
>> kadangi ir variklis nusisekes tai ir i 406 dejo, na senobiskas tas 
>> variklis, ne toks ekonomiskas kaip HDI ir parpia garsiau...
>
>>> Apžiūrėjau šį 
>>> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/peugeot-406/id-938039?qt= 
>>> kibiriuką, variklis lyg ir nieko, nedumija nei pro vamzdi, nei pro 
>>> tepalo angą, traukia gerai. Prieš pusmeį parvarytas iš Prancuzijos, 
>>> salionas aišku netvarkingas. Sako mokėjo 1.5 K €, tai taip išeina, kad 
>>> joko navaro nepasidarė. Kažkas čia ne taip.
>>
>>
>