Tema: Re: tojota solara +/-
Autorius: ukw
Data: 2010-08-02 23:29:30

"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
news:i3799k$j9g$1@trimpas.omnitel.net...
> ka aplinkos solaros sako?
> nu tai jo - perkalbinet, tai bergzdzias uzsiemimas, o vat pasiziuret ir
> susizinot faktus, bei supazindint su jais manau dalykas padaromas.

abidvi turejo problemu su automatine pavaru deze. abiem pakainavo netoli 2k
remontas. pas abi kiek zinau, labai panasus gedimas.

vienoj masinoj kazkokiu mistishku budu nutruko shvaistiklis (automatas.....
kaip galejo nutrukt) tepalai norma, ausinimo skystis norma.  keite varikli.
ieshkojo uzhsipypindamas. gavo, sumokejo belenkiek. isidejo. trecioj dienoj
uzhstrigo starteris. kol susivoke kas atsitiko ir surado rakteli bei nulupo
akumuliatoriaus klema, tai ir starteris paruko kaip reikiant ir keletas
laidu paruko. pastoviai smulkios bet uzhknisancios problemos su elektra.
kadangi abi teko krapshtyti man, tai galiu drasiai pasakyt, kad pas sitas
tojotas pravodke padaryta klaikiau, nei pas kokia renushke :)

nu zodziu...................................... apie rajuma, mirksincius
stopus ir kitokias nesamones pastabu nebus.